SkiGeilo

Nyttig info om din bestilling hos oss

 

Kjære kunde

Vi er veldig lei oss for at vi ikke har mulighet til å ta imot deg akkurat nå. Vi har dessverre blitt nødt til å stenge hele skisenteret etter å ha mottatt et kommunalt pålegg om stenging (Force Majeure)

Vi vet at mange av dere i lang tid hadde planlagt og gledet dere til Geilotur. Vi vet også at mange av dere er i en vanskelig situasjon akkurat nå, og vi har besluttet at vi gir mulighet til tilbakebetaling på alle produkter som er bestilt via vår nettbutikk på SkiGeilo.no - uavhengig av ordinær avbestillingsfrist eller ikke.  Vi har også fått flere hyggelige henvendelser fra gjester som ikke ønsker kompensasjon. Dette seter vi utrolig stor pris på, da vi med disse bidragene kan fortsette å holde trykket oppe på å videreutvikle anlegget inn mot neste sesong, (som skal bli den beste sesongen noensinne!). Vi ønsker nå å la dere velge selv hvordan dere ønsker at bestillingen skal håndteres. Under finner du 3 valgmuligheter: Du velger, og vi gjennomfører.

Vi gleder oss til å se dere alle tilbake på Geilo, og håper dere alle holder dere friske og raske. Vi håndterer dette så raskt vi kan og ber om forståelse for at det kan ta litt tid før alle transaksjoner er håndtert.

Eventuell betaling vil bli refundert tilbake på kortet som ble benyttet ved kjøp.

Tilbakebetalingen gjelder for skipass, skiskole, skileie og/eller barnepass som var bestilt med første gyldighetsdato fra fredag 13. mars.

Dear Customer

We are very sorry that we are unable to receive you right now. Unfortunately, we have had to close the entire ski center after receiving a municipal order on closure (Force Majeure)

We know that many of you had for a long time planned and looked forward to Geilotur. We also know that many of you are in a difficult situation right now, and we have decided that we can offer a refund on all products ordered through our online store at SkiGeilo.no - regardless of the regular cancellation deadline or not. We have also received several nice requests from guests who do not want compensation. We really appreciate this, as with these contributions we can continue to keep the pressure on developing the plant towards the next season, (which will be the best season ever!). We now want to let you choose for yourself how you want the order to be handled. Below you will find 3 choices: You choose and we carry out.

We look forward to seeing you all back at Geilo and hope you all stay healthy. We handle this as quickly as we can and ask for understanding that it may take some time for all transactions to be handled.

 

1. Jeg ønsker ikke kompensasjon - I do not need a refund

* indicates required



2. Jeg ønsker at min bestilling flyttes til neste sesong, og gleder meg til ny tur til Geilo - I want my booking to be rebooked for next season

* indicates required



3. Jeg ønsker at min bestilling refunderes tilbake på min konto - I want a refund

* indicates required



 

 

*NB! Systemene våre er tunge å snu i en slik ekstraordinær situasjon så være vennlig og vær tålmodig mens vi jobber med din bestilling.