SkiGeilo

Nyttig info om din bestilling hos oss

 

 

Sesongkort

Sentrale myndigheters opprettholdelse av restriksjoner rundt drift av større skianlegg tilsier at SkiGeilo holder stengt ut vintersesongen 19/20.
Dette er en svært spesiell situasjon for mange av oss, og vi synes det er utrolig trist å avslutte sesongen slik. Vi har hatt løpende dialog med øvrige bransjeutøvere i Norge og Alpinanleggenes Landsforening i forhold til sesongkort og hvordan vi skal forholde oss til disse.

Alpinanleggenes Landsforening gir følgende retningslinjer:

Refusjon gis ikke ved driftsavbrudd* som er kortere enn en tredjedel av skipassets gyldighetstid (gyldighetstiden regnes fra anleggets åpningsdato 23.nov. 2019). Det innebærer at det ikke vil bli utbetalt refusjon for våre sesongkort på grunn av stenging.
*Driftsstopp som følge av hendelser utenfor driftsledelsens kontroll og som ikke kunne regnes med da skipasset ble solgt, eller hvis konsekvensene ikke kunne unngås.

Det er dessverre slik at denne uvirkelige situasjonen medfører tap for alle i samfunnet, både bedrifter og privatpersoner. SkiGeilo er en motor i lokalsamfunnet. Vi har mange ringvirkninger på Geilo forøvrig, med lokale samarbeidspartnere, idrettslag og småaktører vi kjøper tjenester av. Vi bidrar til Visit Geilos formål om å skape en bærekraftig og robust destinasjon hvor det er godt og bo og godt å være. Å beholde denne inntekten hjelper oss med å beholde Geilo som den flotte fjellandsbyen dere kjenner. Vi synes det er leit at dere ikke har fått benyttet sesongkortet like mye som dere kanskje hadde planlagt, og vi ser nå på hva vi kan gjøre i forhold til neste års sesongkort, slik at både årets- og nye sesongkortinnehavere kan få en ekstra påskjønnelse. Vi lanserer neste års sesongkort i sommer, og lover å holde dere oppdatert.

Benytter anledningen til å takke for årets sesong. Vi håper dere fikk fine skiopplevelser på Geilo og gleder oss til vi sees igjen.
Ta gjerne kontakt med med oss på [email protected] dersom du har noen spørsmål.

 

Bestillinger og reservasjoner 

Vi er veldig lei oss for at vi ikke har mulighet til å ta imot deg akkurat nå. Vi har dessverre blitt nødt til å stenge hele skisenteret etter å ha mottatt et kommunalt pålegg om stenging (Force Majeure)

Vi vet at mange av dere i lang tid hadde planlagt og gledet dere til Geilotur. Vi vet også at mange av dere er i en vanskelig situasjon akkurat nå, og vi har besluttet at vi gir mulighet til tilbakebetaling på alle produkter som er bestilt via vår nettbutikk på SkiGeilo.no - uavhengig av ordinær avbestillingsfrist eller ikke.  Vi har også fått flere hyggelige henvendelser fra gjester som ikke ønsker kompensasjon. Dette seter vi utrolig stor pris på, da vi med disse bidragene kan fortsette å holde trykket oppe på å videreutvikle anlegget inn mot neste sesong, (som skal bli den beste sesongen noensinne!). Vi ønsker nå å la dere velge selv hvordan dere ønsker at bestillingen skal håndteres. Under finner du 3 valgmuligheter: Du velger, og vi gjennomfører.

Vi gleder oss til å se dere alle tilbake på Geilo, og håper dere alle holder dere friske og raske. Vi håndterer dette så raskt vi kan og ber om forståelse for at det kan ta litt tid før alle transaksjoner er håndtert.

Eventuell betaling vil bli refundert tilbake på kortet som ble benyttet ved kjøp.

Tilbakebetalingen gjelder for skipass, skiskole, skileie og/eller barnepass som var bestilt med første gyldighetsdato fra fredag 13. mars.

Dear Customer

We are very sorry that we are unable to receive you right now. Unfortunately, we have had to close the entire ski center after receiving a municipal order on closure (Force Majeure)

We know that many of you had for a long time planned and looked forward to Geilotur. We also know that many of you are in a difficult situation right now, and we have decided that we can offer a refund on all products ordered through our online store at SkiGeilo.no - regardless of the regular cancellation deadline or not. We have also received several nice requests from guests who do not want compensation. We really appreciate this, as with these contributions we can continue to keep the pressure on developing the plant towards the next season, (which will be the best season ever!). We now want to let you choose for yourself how you want the order to be handled. Below you will find 3 choices: You choose and we carry out.

We look forward to seeing you all back at Geilo and hope you all stay healthy. We handle this as quickly as we can and ask for understanding that it may take some time for all transactions to be handled.

 

1. Jeg ønsker ikke kompensasjon - I do not need a refund

* indicates required



2. Jeg ønsker at min bestilling flyttes til neste sesong, og gleder meg til ny tur til Geilo - I want my booking to be rebooked for next season

* indicates required



3. Jeg ønsker at min bestilling refunderes tilbake på min konto - I want a refund

* indicates required



 

 

*NB! Systemene våre er tunge å snu i en slik ekstraordinær situasjon så være vennlig og vær tålmodig mens vi jobber med din bestilling.